• No products in the cart.

Οι εν λόγω Γενικοί Όροι & Προϋποθέσεις σε συνδυασμό με τη Φόρμα Εγγραφής που υπογράφετε κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο μας, καθώς και με τους Ειδικούς Όρους αλλά και την Πολιτική Απορρήτου μας αποτελούν το σύνολο της σύμβασης μεταξύ της ξενοδοχειακής μας επιχείρησης (εφεξής «Ξενοδοχείο» ή «εμείς») και των πελατών μας (εφεξής «Πελάτης/-ες», «Επισκέπτης/-ες» ή «εσείς»). Οι εν λόγω Γενικοί Όροι & Προϋποθέσεις δημοσιεύονται στον επίσημο ιστότοπό μας. Κατά την άφιξή σας στα ξενοδοχεία μας και την υπογραφή από μέρους σας της Φόρμας Εγγραφής, συμφωνείτε αυτομάτως και αποδέχεστε όλες τις διατάξεις της Σύμβασης ως έγκυρες και δεσμευτικές για εσάς και τους επισκέπτες σας που θα διαμείνουν στο ξενοδοχείο μας.

1. ΟΡΙΣΜΟΙ

Ξενοδοχείο (ή «εμείς»): η ξενοδοχειακή επιχείρηση και η ξενοδοχειακή μονάδα, που σας παρέχει υπηρεσίες διαμονής ή και άλλες σχετικές εγκαταστάσεις σύμφωνα με τη Σύμβαση.

Πελάτης: το άτομο που ζητάει τις υπηρεσίες των Mantas Hotels και του Ξενοδοχείου και ο υπογράφων τη Φόρμα Εγγραφής κατά την άφιξή του στο Ξενοδοχείο.

Επισκέπτης (ή «εσείς»): ο Πελάτης και τα υπόλοιπα άτομα που θα διαμείνουν στο καθορισμένο από τον Πελάτη δωμάτιο ή δωμάτια του Ξενοδοχείου μας.

Σύμβαση: η συμφωνία μεταξύ αφενός του Ξενοδοχείου και αφετέρου του Πελάτη και των Επισκεπτών για την παροχή διαμονής και άλλων σχετικών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο Ξενοδοχείο, εξαιρουμένων των υπηρεσιών τρίτων. Η Σύμβαση περιλαμβάνει τους εν λόγω Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, τη Φόρμα Εγγραφής με τους Ειδικούς Όρους και τη Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων καθώς και την Πολιτική Απορρήτου.

Τρίτα Μέρη: ανεξάρτητες εταιρείες και εργολάβοι στους οποίους τα Mantas Hotels παραχωρούν το δικαίωμα να παρέχουν ανεξάρτητα υπηρεσίες στους Επισκέπτες μας, με την ονομασία Υπηρεσίες Τρίτων.

Υπηρεσίες Τρίτων: οι υπηρεσίες που παρέχονται από Τρίτα Μέρη, όπως ενδεικτικά εκδρομές, ξεναγήσεις, μίσθωση οχημάτων, υπηρεσίες μεταφοράς ή ταξί, αθλήματα, θαλάσσιο σκι ή άλλα θαλάσσια σπορ όπως και άλλες υπηρεσίες που χρεώνονται απευθείας από Τρίτα Μέρη ή εμμέσως από το Ξενοδοχείο και παρέχονται από μια ανεξάρτητη εταιρεία ή ένα ανεξάρτητο άτομο, που δεν απασχολείται από το Ξενοδοχείο.

Πράκτορες Κράτησης: ταξιδιωτικά γραφεία, ταξιδιωτικοί πράκτορες ή οποιοδήποτε άλλο τρίτο μέρος το οποίο, είτε άμεσα ή μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας ή άλλου διαδικτυακού μέσου, τηλεφώνου ή άλλου, κανονίζει μια κράτηση στα Mantas Hotels, ώστε να μπορέσετε να λάβετε υπηρεσίες διαμονής από εμάς.

Επιβεβαίωση Κράτησης: η αποδοχή του αιτήματος του Πελάτη από το Ξενοδοχείο, η οποία περιλαμβάνει τιμολόγηση, ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, αριθμό επισκεπτών, αριθμό δωματίων και άλλων εγκαταστάσεων που παρέχονται στους Πελάτες και Επισκέπτες που θα τον συνοδεύσουν.

Φόρμα Εγγραφής: το έγγραφο που υπογράφει ο Πελάτης κατά το check in και αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Πελάτη.

Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων: Παράρτημα της Φόρμας Εγγραφής, αποστέλλεται επίσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Πελάτη.

2. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Τα Mantas Hotels και το Ξενοδοχείο παρέχουν υπηρεσίες όπως αυτές περιγράφονται στον επίσημο ιστότοπό μας και στους εν λόγω Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, όπως υπηρεσίες διαμονής. Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι Επισκέπτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια ποικιλία εγκαταστάσεων και υπηρεσιών, είτε δικές μας ή από Τρίτα Μέρη, καθώς και υπηρεσίες εστίασης, όπως αυτές περιγράφονται στον ιστότοπό μας και στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Πέραν των όσων ρητά αναφέρονται στον επίσημο ιστότοπό μας, τη Σύμβαση και την Επιβεβαίωση Κράτησης, δεν παρέχονται άλλες υπηρεσίες ή εγκαταστάσεις από το Ξενοδοχείο στους Πελάτες και τους Επισκέπτες.

3. ΚΡΑΤΗΣΗ

3.1. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει μια κράτηση, είτε άμεσα στα Mantas Hotels, είτε μέσω του ιστότοπού μας ή μέσω άλλης διαδικασίας που υιοθετούν τα Mants Hotels για αυτόν τον σκοπό ή μέσω Πρακτόρων Κράτησης. Σε περίπτωση που ο Πελάτης κάνει μια κράτηση μέσω ενός Πράκτορα Κράτησης, τα Mants Hotels και το Ξενοδοχείο δεν ευθύνονται για υπηρεσίες που ο εν λόγω Πράκτορας Κράτησης υποσχέθηκε, εάν αυτές οι υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στον επίσημο ιστότοπο των Mantas Hotels ή για όρους και τιμές που ο εν λόγω Πράκτορας Κράτησης δεν είχε την εξουσιοδότηση να σας παράσχει.

3.2. Για να ολοκληρώσετε μια κράτηση στα ξενοδοχεία Mantas Hotels απαιτείται να είστε άνω των 18 ετών. Σε περίπτωση που είστε ανήλικος, οι γονείς σας μπορούν να κάνουν την κράτηση εκ μέρους σας. Σε αυτή την περίπτωση οι γονείς σας ή κάποιος ενήλικας θα πρέπει να σας συνοδεύσουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο Ξενοδοχείο μας. Σε κάθε περίπτωση, αν η κράτηση γίνει με τη χρήση μιας έγκυρης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ο ιδιοκτήτης αυτής θα πρέπει να βρίσκεται μαζί σας.

3.3. Ο Πελάτης ευθύνεται για την παροχή των προσωπικών του δεδομένων, όπως του ζητείται κατά τη διαδικασία κράτησης, τα οποία θα πρέπει να είναι αληθινά και ακριβή και όπως εμφανίζονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο του Πελάτη. Επιπλέον, ο Πελάτης υποχρεούται να διατηρεί τα στοιχεία του ενημερωμένα, όπως απαιτείται, ώστε να μπορέσουμε να του παράσχουμε τις υπηρεσίες μας και να εκτελέσουμε την εν λόγω Σύμβαση. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά με την εν λόγω Σύμβαση, αν τα προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη είναι ψευδή, παραπλανητικά ή δεν ισχύουν πια και ως εκ τούτου είναι αδύνατη η επικοινωνία με τον Πελάτη, στην οποία περίπτωση ο Πελάτης συμφωνεί ότι αποποιείται το δικαίωμά του για ενημέρωση.

3.4. Η κράτηση συγκεκριμένου δωματίου σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο δεν είναι δυνατή, εκτός αν αυτό αναφέρεται ρητά στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Ο πελάτης δύναται να κάνει κράτηση ενός συγκεκριμένου τύπου δωματίου από μια λίστα συγκεκριμένων τύπων δωματίου, όπως αυτή εμφανίζεται στον επίσημο ιστότοπο των Mantas Hotels.

3.5. Τα Mantas Hotels τηρούν πολιτική μέγιστου αριθμού δωματίων για τα οποία μπορεί να γίνει κράτηση από κάθε Πελάτη. Σε αυτό το πλαίσιο, οι Πελάτες μας μπορούν να κάνουν κράτηση έως και πέντε (5) δωματίων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για να μπορέσετε να κάνετε επιπλέον κρατήσεις, επικοινωνήστε απευθείας με τα Mantas Hotels ώστε να κάνετε μια ειδική συμφωνία.

3.6. Το αίτημα κράτησης εξετάζεται και εφόσον εγκριθεί, θα λάβετε μια Επιβεβαίωση Κράτησης από τα Mantas Hotels. Σε περίπτωση που κάνετε κράτηση μέσω ενός Πράκτορα Κράτησης, θα λάβετε ένα παραστατικό κράτησης. Ένα έγκυρο παραστατικό κράτησης που περιλαμβάνεται στη συμφωνία μεταξύ των Mantas Hotels και του εν λόγω Πράκτορα Κράτησης, θα θεωρείται αντίστοιχο με μια Επιβεβαίωση Κράτησης. Τα Mantas Hotels δεν υποχρεούνται να σας παράσχουν υπηρεσίες διαμονής, αν δεν έχετε λάβει μια Επιβεβαίωση Κράτησης.

4. ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

4.1. Μπορείτε να πληρώσετε για τη διαμονή σας στα Mantas Hotels με όλες τις διαθέσιμες μεθόδους, όπως μετρητά, πιστωτική κάρτα, ηλεκτρονική πληρωμή, μεταφορά χρημάτων ή με όποια άλλη μέθοδο γίνεται αποδεκτή από εμάς στο μέλλον. Η πολιτική πληρωμών είναι η εξής:

Για κρατήσεις με μη Επιστρέψιμη Τιμή, κατά την κράτηση, το πλήρες ποσό θα χρεώνεται στην πιστωτική σας κάρτα και δεν θα επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης, τροποποίησης ή μη εμφάνισής σας.

Για τις Ευέλικτες Κρατήσεις, απαιτείται μια εγγύηση πιστωτικής κάρτας, ώστε να διασφαλίσετε την κράτησή σας. Το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προεγκρίνει πιστωτικές κάρτες πριν από την άφιξη του Επισκέπτη. Η πιστωτική κάρτα θα χρεωθεί μόνο εάν ισχύουν χρεώσεις ακύρωσης, βάσει της πολιτικής ακύρωσης του Ξενοδοχείου.

Η πολιτική πληρωμών μας είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας και, επίσης, θα παρέχεται κατά τη διαδικασία κράτησης όσον αφορά στη συγκεκριμένη παραγγελία σας που υποβάλλεται μέσω των ηλεκτρονικών εργαλείων και της πλατφόρμας μας ή μέσω των Πρακτόρων Κράτησης ή των δικών τους πλατφορμών. Μια συγκεκριμένη πολιτική πληρωμής παρέχεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης του Πελάτη.

4.2. Για να μπορέσουμε να παρέχουμε ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να πληρώσετε εκ των προτέρων μέρος ή το συνολικό ποσό χρέωσης για την κράτησή σας. Σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται να μη σας παρέχουμε μια Επιβεβαίωση κράτησης, αν δεν έχετε πληρώσει το ποσό μέσα στο απαιτούμενο χρονικό διάστημα.

4.3. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει να επιδείξετε την πιστωτική σας κάρτα στη ρεσεψιόν κατά την άφιξή σας. Αν αρνηθείτε να επιδείξετε την πιστωτική σας κάρτα ή αν το όνομα που αναγράφεται σε αυτήν δεν είναι το ίδιο με αυτό του Πελάτη, τότε το Ξενοδοχείο δύναται άμεσα να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να αρνηθεί να παράσχει σε εσάς και τους Επισκέπτες σας υπηρεσίες διαμονής. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά και το Ξενοδοχείο δεν θα ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησής σας. Σε περίπτωση που το όνομα που αναγράφεται στην πιστωτική κάρτα είναι διαφορετικό από το όνομα του Πελάτη και ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας βρίσκεται στον χώρο και δέχεται να γίνει ο ίδιος ο Πελάτης, τότε το Ξενοδοχείο θα παράσχει υπηρεσίες διαμονής, εφόσον ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας υπογράψει τη Φόρμα Εγγραφής.

4.4. Για να σας παράσχουν μια Επιβεβαίωση Κράτησης, τα Mantas Hotels συνήθως θα σας ζητήσουν να καταβάλετε μια προκαταβολή στον λογαριασμό του Ξενοδοχείου ή θα χρεώσουν την πιστωτική σας κάρτα εκ μέρους του Ξενοδοχείου. Αν η κράτησή σας γίνει μέσω ενός Πράκτορα Κράτησης, το ποσό της προκαταβολής θα συμπεριλαμβάνεται στο παραστατικό πληρωμής του Πράκτορα Κράτησης. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείτε στο Ξενοδοχείο κατά την ημερομηνία άφιξης, όπως αυτή αναφέρεται στην Επιβεβαίωση κράτησης και δεν κάνετε χρήση των υπηρεσιών διαμονής ή δεν μας ενημερώσετε για τα παραπάνω, τότε το Ξενοδοχείο θα κρατήσει τις προαναφερθείσες προκαταβολές ως αποζημίωση και δύναται να προσφέρει το δωμάτιο ή τα δωμάτια που είχε κρατήσει για τον Πελάτη σε τρίτους.

4.5. Η πολιτική ακυρώσεων είναι η εξής:

Για κρατήσεις με μη Επιστρέψιμη Τιμή, δεν επιτρέπεται η δωρεάν ακύρωση. Εάν η κράτηση ακυρωθεί ή τροποποιηθεί ή σε περίπτωση που ο Πελάτης και οι Επισκέπτες δεν εμφανιστούν, ένα ποσό ανάλογο του 100% της τιμής της κράτησης θα χρεωθεί ως τέλος ακύρωσης.

Για τις Ευέλικτες Κρατήσεις, οι πολιτικές ακύρωσης ενδέχεται να διαφοροποιούνται, ανάλογα με την πολιτική του Ξενοδοχείου και τις ημερομηνίες της κράτησής σας.

Η πολιτική ακύρωσής μας είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας, αλλά παρέχεται επίσης και κατά τη διάρκεια της κράτησης που αφορά τη συγκεκριμένη παραγγελία σας, είτε μέσω των εργαλείων κράτησης ή της πλατφόρμας μας ή μέσω των πλατφορμών που χρησιμοποιούν οι Πράκτορες Κράτησης. Η συγκεκριμένη πολιτική ακύρωσης για τα εγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες περιλαμβάνεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης του Πελάτη. Για τις Ευέλικτες Κρατήσεις, αν τα προαναφερθέντα έγγραφα δεν αναφέρουν την πολιτική ακύρωσής μας, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να κρατήσει την προκαταβολή, αν δε μας ενημερώσετε για την ακύρωση της κράτησής σας σε διάστημα τουλάχιστον 21 ημερών πριν από την ημερομηνία άφιξής σας (check-in), όπως αυτή αναφέρεται στην Επιβεβαίωση Κράτησής σας. Ωστόσο, σε περίπτωση που η Ευέλικτη Κράτησή σας συνοδεύεται από ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, το Ξενοδοχείο θα έχει το δικαίωμα να κρατήσει το πλήρες ποσό της προκαταβολής.

4.6. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε την κράτησή σας ή τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης (check in & check out), πρέπει να αποστείλετε το αίτημά σας στο Ξενοδοχείο. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να αποδεχθεί το αίτημά σας, η έγκριση του οποίου εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου, τις αρχικές ημερομηνίες κράτησης και άλλους παράγοντες. Επιπλέον, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με πρόσθετες χρεώσεις, για τις οποίες θα ενημερωθείτε. Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο αποδεχθεί το αίτημά σας και εσείς εγκρίνετε όποιες επιπρόσθετες χρεώσεις προκύψουν, θα λάβετε μια ενημερωμένη Επιβεβαίωση Κράτησης. Εκ μέρους του Ξενοδοχείου, μόνο η ενημερωμένη Επιβεβαίωση Κράτησης μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη έγκριση για την αλλαγή στην κράτησή σας ή για την αλλαγή στην ημερομηνία άφιξης και αναχώρησής σας.

4.7. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τον Φόρο Διαμονής που επιβάλλεται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Ο Φόρος Διαμονής καταβάλλεται από τους επισκέπτες κατά την άφιξη και βασίζεται στην επίσημη κατάταξη της διαμονής, όπως αυτή ακολουθεί:

Ξενοδοχεία 5 αστέρων: 4 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Ξενοδοχεία 4 αστέρων: 3 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Ξενοδοχεία 3 αστέρων: 1.50 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Ξενοδοχεία 1-2 αστέρων: 0.50 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.

4.8. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση για επιπλέον υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διαμονή του Επισκέπτη θα εξοφλείται άμεσα ή θα χρεώνεται στον λογαριασμό του κάθε δωματίου. Ο Πελάτης οφείλει να εξοφλήσει πλήρως τους λογαριασμούς για κάθε δωμάτιο για το οποίο έκανε κράτηση πριν από την αναχώρησή του. Το Ξενοδοχείο οφείλει να παρέχει στον Πελάτη το σχετικό τιμολόγιο που θα περιλαμβάνει λεπτομερώς τις αντίστοιχες χρεώσεις.

5. Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ ΣΤΑ MANTAS HOTELS

5.1. Οι ώρες check in & check out αναφέρονται στον ιστότοπό μας και στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σχετική αναφορά στα έγγραφα αυτά, τότε οι Πελάτες και οι Επισκέπτες μπορούν να κάνουν check in στις ή μετά από τις 14:00 και check out έως τις 12:00.

5.2. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να παράσχει διαμονή στον Πελάτη και στους Επισκέπτες πριν από τις 14:00 (πρώτο check in) Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει διαφορετική συμφωνία με το Ξενοδοχείο, ενδέχεται να εφαρμοστεί επιπλέον χρέωση. Αν ο Πελάτης αποδεχτεί αυτή τη χρέωση, τότε το Ξενοδοχείο θα στείλει μια τροποποιημένη Επιβεβαίωση Κράτησης. Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τις προαναφερθείσες ώρες check in & check out μπορεί να είναι δεσμευτική για το Ξενοδοχείο μόνο εάν, α) έτσι ορίζεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης ή β) υπάρξει αντίστοιχο αίτημα κατά τη διαμονή των Επισκεπτών, και αφού ο Διευθυντής του Ξενοδοχείου έχει δώσει την έγκρισή του και ο Πελάτης έχει εξοφλήσει το πρόσθετο ποσό χρέωσης.

5.3. Σε περίπτωση που ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του δεν αναχωρήσουν από το δωμάτιο ή τα δωμάτιά τους έως τις 12:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής τους (καθυστερημένο check out), το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να εφαρμόσει πρόσθετη χρέωση, ανάλογα με την ώρα κατά την οποία ο Πελάτης και οι Επισκέπτες αναχώρησαν τελικά από το δωμάτιο ή τα δωμάτια. Αν ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του αναχωρήσουν από το δωμάτιο πριν από τις 18:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής τους, τότε ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει ποσό αντίστοιχο του 50% της τιμής του δωματίου για τη συγκεκριμένη ημέρα. Αν ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του αναχωρήσουν από το δωμάτιο μετά τις 18:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής τους, τότε ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει το 100% της τιμής του δωματίου για τη συγκεκριμένη ημέρα.

6. ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Σε περίπτωση που χάσετε αντικείμενα, τιμαλφή ή οτιδήποτε στην ιδιοκτησία σας κατά τη διαμονή σας στο Ξενοδοχείο μας, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου. Προς διευκόλυνση των Επισκεπτών μας, όλα τα απολεσθέντα, τιμαλφή ή άλλα αντικείμενα που έχουν βρεθεί φυλάσσονται για έναν (1) μήνα από την ημερομηνία εύρεσής τους. Σε περίπτωση που βρούμε αντικείμενα και τιμαλφή, δεν υποχρεούμαστε να επικοινωνήσουμε με τους Επισκέπτες μας, για να τους ενημερώσουμε επί τούτου. Εάν δεν ειδοποιηθούμε από τους Επισκέπτες μας ότι έχουν χάσει συγκεκριμένα αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία εντός ενός (1) μήνα από την αναχώρησή τους (ημερομηνία check out), το Ξενοδοχείο μας δε θα έχει καμία υποχρέωση να τα επιστρέψει, καθώς είναι πολιτική μας να πετάμε τυχόν απολεσθέντα αντικείμενα, τιμαλφή και άλλα που βρίσκονται στο ξενοδοχείο μας μετά το πέρας ενός (1) μήνα. Σε περίπτωση επιστροφής απολεσθέντων, τιμαλφών και άλλων αντικειμένων σε εσάς, τα έξοδα αποστολής ή ταχυμεταφορών επιβαρύνουν εσάς.

7. ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία των Επισκεπτών μας έχουν κλαπεί. Είναι υποχρέωσή σας να προστατεύσετε την ιδιοκτησία σας και να κρατήσετε τα τιμαλφή σας ασφαλή. Ενθαρρύνουμε τους Επισκέπτες μας να κλειδώνουν τα δωμάτιά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της απουσίας τους από αυτά. Προς διευκόλυνσή σας, παρέχουμε επίσης ένα χρηματοκιβώτιο σε κάθε δωμάτιο του Ξενοδοχείου μας. Οι Επισκέπτες μας οφείλουν να ενημερώνουν τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου άμεσα, σε περίπτωση κλοπής αντικειμένων, ιδιοκτησίας ή άλλων τιμαλφών, ώστε να ειδοποιείται η αστυνομία το συντομότερο δυνατό.

8. ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Οι Επισκέπτες μας είναι υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν στο δωμάτιο του Ξενοδοχείου ή σε έπιπλα και εξοπλισμό σε αυτό, καθώς και στη μονάδα του ξενοδοχείου λόγω οποιασδήποτε πράξης ή παράλειψης που οφείλεται σε αυτούς ή τους προσκεκλημένους τους. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης ευθύνεται για τις ζημιές από κοινού με τους Επισκέπτες και τους προσκεκλημένους του. Εάν εντοπιστούν υλικές ζημιές μετά την αναχώρηση των Επισκεπτών, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του Πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον Πελάτη με το κόστος αντικατάστασης τυχόν αντικειμένων που καταστράφηκαν ή αφαιρέθηκαν από τον Πελάτη, τους Επισκέπτες ή τους προσκεκλημένους του χωρίς τη συγκατάθεση του Ξενοδοχείου. Η χρέωση θα αντιστοιχεί στο πλήρες ποσό για την αντικατάσταση του χαμένου ή κατεστραμμένου αντικειμένου, επίπλου ή εξοπλισμού.

9. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

9.1. Το Ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο για την παροχή υπηρεσιών διαμονής στους Επισκέπτες του Ξενοδοχείου όπως αυτές αναφέρονται στον ιστότοπό του και στην Επιβεβαίωση Κράτησης, με τη δέουσα επιμέλεια και επαγγελματισμό, επιδεικνύοντας την απαραίτητη ευθύνη, όπως αυτή αναμένεται από οποιοδήποτε ξενοδοχείο ανώτερης ποιότητας ανά τον κόσμο. Το Ξενοδοχείο εφαρμόζει μια αυστηρή και υψηλής ποιότητας πολιτική για την υγιεινή και την ασφάλεια, ειδικά σε σχέση με το φαγητό και το ποτό που διατίθεται στο Ξενοδοχείο. Τα Mantas Hotels συμμορφώνονται με όλες τις υποχρεωτικές διατάξεις των κανονισμών και της νομοθεσίας για την υγιεινή και την ασφάλεια στην Ελλάδα. Επιπλέον, υιοθετούμε όλες τις κατάλληλες πρακτικές και αποκτούμε πιστοποιήσεις για την υγιεινή και την ασφάλεια, ώστε οι Επισκέπτες μας να νιώθουν άνεση και ασφάλεια στα ξενοδοχεία μας και να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

9.2. Τα Mantas Hotels συνεργάζονται με εξωτερικά νοσοκομεία και ιατρούς. Σε περίπτωση τραυματισμού, ασθένειας ή ανάγκης για ιατρική φροντίδα, οι Επισκέπτες μας μπορούν να ειδοποιήσουν τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου άμεσα, ώστε να ζητήσουμε βοήθεια από τους εξωτερικούς μας συνεργάτες. Το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για τις υπηρεσίες ή τις χρεώσεις των εξωτερικών νοσοκομείων ή ιατρών, τις οποίες οι Επισκέπτες οφείλουν να πληρώσουν άμεσα καθώς δεν συμπεριλαμβάνονται στις χρεώσεις μας.

10. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

10.1. Οι Επισκέπτες θα πρέπει να συμπεριφέρονται κόσμια και να έχουν καλούς τρόπους κατά τη διαμονή τους στα Mantas Hotels. Προκειμένου να σεβαστούμε το δικαίωμα όλων των επισκεπτών των Mantas Hotels να κάνουν σωστή χρήση όλων των εγκαταστάσεων των ξενοδοχείων, οι Επισκέπτες μας υποχρεούνται να ακολουθούν τους ενδυματολογικούς κώδικες όταν χρησιμοποιούν ορισμένες εγκαταστάσεις του Ξενοδοχείου, όπως τα εστιατόρια, στα οποία οι υπάλληλοι του Ξενοδοχείου μπορούν να αρνηθούν την είσοδο σε Επισκέπτες που δεν συμμορφώνονται με αυτούς τους κώδικες. Οι Επισκέπτες δεν πρέπει να συμπεριφέρονται ακατάλληλα, να προκαλούν θορύβους που ενοχλούν άλλους επισκέπτες, να κάνουν οποιαδήποτε ζημιά, να προκαλούν τραυματισμούς ή να προσβάλλουν τρίτους, είτε υπαλλήλους του Ξενοδοχείου ή άλλους επισκέπτες του Ξενοδοχείου. Το Ξενοδοχείο ενδέχεται να αρνηθεί την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, τα δωμάτια ή τη μονάδα του σε Επισκέπτες που δεν συμμορφώνονται με τους προαναφερθέντες κανόνες, καθώς και σε όσους δεν ακολουθούν τα κατάλληλα πρότυπα υγιεινής ή έχουν καταναλώσει ποσότητες αλκοόλ που οδηγούν σε ακατάλληλη συμπεριφορά. Σε περίπτωση θανάτου, τραυματισμού ή άλλης ζημίας για τα οποία ευθύνονται συγκεκριμένοι Επισκέπτες, το Ξενοδοχείο μπορεί να παράσχει τις προσωπικές τους πληροφορίες στην αστυνομία για την έναρξη σχετικών διαδικασιών δίωξης. Οι ίδιοι θα φέρουν την ευθύνη για την αποζημίωση του Ξενοδοχείου και θα αποποιηθούν την όποια ευθύνη του Ξενοδοχείου απέναντι σε αξιώσεις και αγωγές τρίτων μερών ή υπαλλήλων που προκλήθηκαν εξαιτίας των πράξεών τους.

10.2. Σε ορισμένα Mantas Hotels δεν επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 18 ετών. Θα ενημερώνεστε για αυτό κατά την κράτησή σας. Μπορείτε να συνοδεύεστε από τα παιδιά σας, ηλικίας κάτω των 18 ετών, μόνο εφόσον αυτά έχουν συμπεριληφθεί στην Επιβεβαίωση Κράτησής σας.

10.3. Δεν επιτρέπονται τα ζώα ή τα κατοικίδια στα Ξενοδοχεία μας. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να επιτρέψουμε την είσοδο σκύλων υπηρεσίας ή άλλες παρεκκλίσεις στην πολιτική αυτή, εφόσον έχει υπάρξει αντίστοιχο αίτημα στο Ξενοδοχείο, το οποίο έχει εγκριθεί από εμάς και περιλαμβάνεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης.

10.4. Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά μέσα στο Ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων όλων των δωματίων, των κοινόχρηστων χώρων, των ασανσέρ, των διαδρόμων, του σαλονιού, του λόμπι, του χώρου πρωινού και των εστιατορίων. Όσο βρίσκονται σε ανοιχτό χώρο έξω από το Ξενοδοχείο ή στα μπαλκόνια, συνιστάται στους Επισκέπτες μας να αποφεύγουν να καπνίζουν κοντά σε άλλους επισκέπτες, με τρόπο που να διαταράσσει τη διαμονή τους και τη δυνατότητά τους να απολαμβάνουν τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες μας.

10.5. Τα Mantas Hotels δεν παρέχουν χώρο στάθμευσης για τα οχήματα των Επισκεπτών. Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο διαθέτει χώρο στάθμευσης, συμφωνείται ότι το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για την ασφάλεια των οχημάτων των Επισκεπτών και ότι οι Επισκέπτες θα έχουν ασφαλιστική κάλυψη, ώστε να καλύψουν τυχόν ζημίες, καταστροφές ή κλοπές.

10.6. Μπορείτε να καταναλώσετε ποτά και φαγητά που διατίθενται στο μίνι μπαρ του δωματίου σας. Σε αυτή την περίπτωση, το δωμάτιό σας θα χρεωθεί με το αντίτιμο κάθε αντικειμένου που καταναλώσατε. Στο δωμάτιό σας μπορείτε να βρείτε έναν τιμοκατάλογο για τα προϊόντα στο μίνι μπαρ καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία δωματίου. Για ειδικά αιτήματα μπορείτε να ειδοποιήσετε την υπηρεσία δωματίου ή τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου.

10.7. Οι Επισκέπτες δεν επιτρέπεται να φέρνουν δικά τους φαγητά και ποτά στο Ξενοδοχείο. Σε περίπτωση ασθένειας, δηλητηρίασης, σαλμονέλας ή άλλης ασθένειας που προκληθεί από φαγητό ή ποτό που φέρατε στο Ξενοδοχείο, είστε υπεύθυνοι για την άμεση ενημέρωση της ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου και για την αποποίηση ευθύνης του Ξενοδοχείου εναντίον οποιασδήποτε αξίωσης τρίτων μερών για ζημίες που προκλήθηκαν από ασθένειες που μεταδόθηκαν σε άλλους επισκέπτες ή υπαλλήλους του Ξενοδοχείου.

10.8. Δεν επιτρέπεται να υπενοικιάζετε το δωμάτιο που σας παρείχε το Ξενοδοχείο ούτε να παρέχετε διαμονή στο δωμάτιο αυτό σε τρίτα μέρη. Κατά την άφιξή σας υποχρεούστε να δηλώνετε τον ακριβή αριθμό επισκεπτών που θα διαμένουν στα δωμάτια για τα οποία έχετε κάνει κράτηση. Δεν επιτρέπονται επιπλέον επισκέπτες, εκτός αν έχει υπάρξει έγκριση από τον διευθυντή του Ξενοδοχείου, οπότε και ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.

10.9. Σε περίπτωση που ένας Επισκέπτης έχει κάποια σωματική ή νοητική αναπηρία, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει το Ξενοδοχείο πριν την Επιβεβαίωση Κράτησης ή τουλάχιστον πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν από το check in. Αν το Ξενοδοχείο δεν ενημερωθεί ότι ένας Επισκέπτης έχει κάποια σωματική αναπηρία, τότε το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη προς τον Πελάτη ή τον εν λόγω Επισκέπτη, αν εκείνοι δεν μπορούν να κάνουν εν μέρει ή εξ’ ολοκλήρου χρήση των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων ή σωστή χρήση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και ο Πελάτης θα πρέπει να πληρώσει το πλήρες ποσό που ισχύει για την κράτησή του. Οι Επισκέπτες με νοητική αναπηρία πρέπει να συνοδεύονται από επαγγελματία παραϊατρικό υπάλληλο ή ιατρό που θα μπορεί να παράσχει την απαραίτητη θεραπεία, αν χρειαστεί, ειδάλλως το Ξενοδοχείο δύναται να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης για τον συγκεκριμένο Επισκέπτη, χωρίς καμία υποχρέωση να επιστρέψει το ποσό της προκαταβολής.

10.10. Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο διαθέτει υπηρεσίες ασύρματου δικτύου (wi-fi), υποχρεούστε να συμμορφώνεστε με την πολιτική σωστής χρήσης του, η οποία σας παρέχεται ηλεκτρονικά κατά την ενεργοποίησή του. Ενδεικτικά, δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτές τις υπηρεσίες για παράνομες ή δόλιες πράξεις, συκοφαντική δυσφήμιση, προσβολές σε τρίτα μέρη, προσβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή για να προχωρήσετε σε πράξεις που θα οδηγήσουν σε άρνηση της υπηρεσίας. Επιπλέον, οι Επισκέπτες υποχρεούνται να σέβονται το απόρρητο και να συμμορφώνονται με το σύνολο της εν λόγω νομοθεσίας, τους κανονισμούς και τις οδηγίες για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους κατά τη χρήση των υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi). Το Ξενοδοχείο ενδέχεται να αναστείλει προσωρινά ή οριστικά την παροχή υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi) σε Επισκέπτες που δεν συμμορφώνονται με τις νομικές τους υποχρεώσεις ή με την κατάλληλη πολιτική χρήσης του wi-fi του Ξενοδοχείου, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση. Σε αυτή την περίπτωση, ο Επισκέπτης μπορεί να απευθυνθεί στη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου και οι υπηρεσίες ασύρματου δικτύου (wi-fi) θα αποκατασταθούν αφού πρώτα το αίτημα εγκριθεί από τον διευθυντή του Ξενοδοχείου. Το Ξενοδοχείο ενδέχεται επίσης να αναστείλει προσωρινά την παροχή υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi) με σκοπό τη συντήρηση, υποστήριξη ή αναβάθμιση των συστημάτων του, στην οποία περίπτωση το Ξενοδοχείο δε φέρει ευθύνη απέναντι στους Επισκέπτες για την έλλειψη διαθεσιμότητας υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi), εφόσον κατανοείτε και αναγνωρίζετε ότι υπάρχει νόμιμος και έγκυρος λόγος για την έλλειψη διαθεσιμότητας υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi) για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

10.11. Σε περίπτωση ύπαρξης παραπόνων, σας ενθαρρύνουμε να ενημερώσετε τον διευθυντή του Ξενοδοχείου ή τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας σε αυτό. Διαφορετικά, υπάρχει η πιθανότητα το Ξενοδοχείο να μην εξετάσει το παράπονό σας, αν αυτό υποβληθεί μετά από την αναχώρησή σας. Σε κάθε περίπτωση, το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να εξετάσει ή να απαντήσει σε οποιοδήποτε παράπονο υποβάλλεται έξι (6) μήνες μετά την αναχώρηση του Επισκέπτη. Σε αυτή την περίπτωση παραιτείστε των δικαιωμάτων σας για υποβολή παραπόνων σε οποιαδήποτε αρμόδια διοικητική αρχή ή Δικαστήριο.

11. ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Το Ξενοδοχείο μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε Επιβεβαίωση Κράτησης ή οποιαδήποτε κράτηση, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να χρειαστεί να αποζημιώσει τον Πελάτη ή τους Επισκέπτες. Ενδεικτικά, το Ξενοδοχείο μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε κράτηση σε περίπτωση που:

11.1. Ο Πελάτης έχει δώσει λανθασμένες ή παραπλανητικές πληροφορίες όσον αφορά τις προσωπικές του πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας.

11.2. Ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του καταπατήσουν οποιαδήποτε διάταξη της εν λόγω Σύμβασης, οι οποίες θεωρούνται όλες ουσιώδεις.

11.3. Το Ξενοδοχείο έχει βάσιμους λόγους να υποθέσει ότι η χρήση υπηρεσιών διαμονής μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τη λειτουργία του ξενοδοχείου, την ασφάλεια ή την εικόνα του ξενοδοχείου στο κοινό χωρίς αυτό να μπορεί να αποδοθεί στο ίδιο το Ξενοδοχείο ή/και την εταιρεία αυτού.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να κρατήσει την προκαταβολή που κατέθεσε ο Πελάτης ως αποζημίωση.

12. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Τα ξενοδοχεία Mantas Hotels συνεργάζονται με Πράκτορες Κράτησης, ώστε να προωθήσουν τις υπηρεσίες διαμονής τους και να αυξήσουν τον αριθμό των κρατήσεων στα ξενοδοχεία τους. Ωστόσο, τα Mantas Hotels και το Ξενοδοχείο είναι ανεξάρτητοι εξωτερικοί συνεργάτες τους και δεν τους ελέγχουν. Σε αυτό το πλαίσιο, συνάπτουμε συμφωνίες με τους Πράκτορες Κράτησης, αλλά δεν μπορούμε να δεσμευτούμε απέναντι στις υποσχέσεις τους που δε συνάδουν με τις υπηρεσίες που διατίθενται στον ιστότοπό μας ή αποκλίνουν σημαντικά από τις δυνατότητες και τις τιμές μας. Σε αυτό το πλαίσιο, αν τρίτα μέρη έχουν υποσχεθεί προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν αναφέρονται στον επίσημο ιστότοπό μας ή τιμές που δεν συμπεριλαμβάνονται στις συμφωνίες μας, δε φέρουμε καμία ευθύνη για την παραποίηση στοιχείων ή τις ψευδείς υποσχέσεις των Πρακτόρων Κράτησης.

13. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ

Τα Mantas Hotels επιτρέπουν σε Τρίτα Μέρη να παρέχουν υπηρεσίες στους Επισκέπτες μας, όπως π.χ. δραστηριότητες, αθλήματα, σκι ή άλλα θαλάσσια σπορ, εκδρομές, ξεναγήσεις, μεταφορές και άλλες σχετικές υπηρεσίες. Τέτοιου είδους Υπηρεσίες Τρίτων χρεώνονται επιπλέον από τα Τρίτα Μέρη, είτε άμεσα ή, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, χρεώνονται από το Ξενοδοχείο εκ μέρους των Τρίτων Μερών ή μέσω της διαδικτυακής μας πλατφόρμας. Τα Mantas Hotels δεν ελέγχουν τα Τρίτα Μέρη, τα οποία αποτελούν ανεξάρτητες εταιρείες, ούτε μπορούμε να τους επιβάλλουμε συγκεκριμένες πολιτικές και υποχρεώσεις. Ωστόσο, τους ενθαρρύνουμε να θέτουν σε ισχύ έγκυρα ασφαλιστήρια συμβόλαια και να υιοθετούν κατάλληλες πολιτικές ασφαλείας. Οι Επισκέπτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους υπηρεσίες τρίτων με δική τους ελεύθερη βούληση, επιλογή και ευθύνη. Τα Mantas Hotels και το Ξενοδοχείο δε φέρουν καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες, τραυματισμούς ή ατυχήματα που ενδέχεται να προκληθούν από οποιονδήποτε Επισκέπτη χρησιμοποιεί τις εν λόγω Υπηρεσίες Τρίτων.

14. ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε, κοινοποιούμε, αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για πολλούς λόγους, σύμφωνα με τις οδηγίες του Ελληνικού Δικαίου και της Αστυνομίας, ώστε να μπορέσουμε να παράσχουμε διαμονή και άλλες υπηρεσίες και να επιβάλλουμε χρεώσεις. Με τη συγκατάθεσή σας, μπορούμε, επίσης, να συλλέξουμε, χρησιμοποιήσουμε, κοινοποιήσουμε, αποθηκεύσουμε και επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα όσον αφορά τις προτιμήσεις, τις επιλογές, τη συμπεριφορά, τα σχόλια και τις προτάσεις σας, προκειμένου να σας παράσχουμε βελτιωμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς και να σας παράσχουμε ενημερωτικά δελτία, διαφημίσεις και άλλο προωθητικό υλικό, ειδικές προσφορές, για να σας αποστείλουμε σχετικά μηνύματα ή για να διεξάγουμε έρευνες για την ικανοποίηση των πελατών. Όλα τα ζητήματα που αφορούν στις διαδικασίες επεξεργασίας μας, καθώς και τα δικαιώματά σας όσον αφορά στην ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων διατυπώνονται λεπτομερώς στην Πολιτική Απορρήτου μας και στη Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων, που επισυνάπτονται ως Παράρτημα στη Φόρμα Εγγραφής.

15. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

15.1. Εξαιρουμένης της περίπτωσης όπου αναφέρεται ρητά στη Σύμβαση, τα Mantas Hotels και το Ξενοδοχείο αποποιούνται οποιαδήποτε εκπροσώπηση ή εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, νόμιμη ή άλλη, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, των εγγυήσεων εμπορευσιμότητας, καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό ή άλλων εγγυήσεων που προκύπτουν από την εκτέλεση της συμφωνίας.

15.2. Η ευθύνη του Ξενοδοχείου ορίζεται και υπόκειται στους όρους και τις προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται στη Σύμβαση. Σε κάθε περίπτωση, το Ξενοδοχείο δε φέρει υπό καμία συνθήκη καμία ευθύνη απέναντι στον Πελάτη και στους Επισκέπτες για έμμεσες, επακόλουθες, ειδικές, τυχαίες ή κυρωτικές ζημίες, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας εισοδήματος ή ευκαιρίας. Βάσει της παρούσας Σύμβασης η ευθύνη του Ξενοδοχείου περιορίζεται στα ποσά που καταβλήθηκαν από τον Πελάτη για τις υπηρεσίες διαμονής κατά τη διαμονή τους, όταν το συγκεκριμένο συμβάν έλαβε χώρα.

15.3. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης βλάβης, τραυματισμού ή ζημίας που υπέστη οποιοσδήποτε Επισκέπτης λόγω εσκεμμένης ή σκόπιμης πράξης του Ξενοδοχείου ή των υπαλλήλων του ή λόγω σοβαρής αμέλειας των προαναφερθέντων, το Ξενοδοχείο ενδέχεται να θεωρηθεί υπεύθυνο από τα αρμόδια δικαστήρια να αποζημιώσει τον Επισκέπτη. Σε αυτή την περίπτωση, η ευθύνη του Ξενοδοχείου δεν μπορεί να ξεπεράσει το ποσό των πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000 €) ως πλήρη αποζημίωση για οποιεσδήποτε ή και όλες τις ζημίες που προκλήθηκαν στον Επισκέπτη.

15.4. Σε περίπτωση οποιουδήποτε παραπόνου, ζημίας ή τραυματισμού ή οποιουδήποτε άλλου τύπου αξίωσης ενάντια στο Ξενοδοχείο, ο Επισκέπτης οφείλει να ενημερώσει το ξενοδοχείο το συντομότερο δυνατό και σε καμία περίπτωση αργότερα από ένα (1) έτος μετά την αναχώρηση του Επισκέπτη από το Ξενοδοχείο ή από την εμφάνιση του γεγονότος που οδήγησε στην αξίωση ή στο παράπονο. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου, το Ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι στον Επισκέπτη του και απαλλάσσεται από οποιαδήποτε τέτοια ευθύνη και ο Επισκέπτης παραιτείται από το δικαίωμά του να υποβάλει οποιαδήποτε αξίωση ή να κινήσει οποιαδήποτε διοικητική ή δικαστική διαδικασία ενάντια στο Ξενοδοχείο ή στα Mantas Hotels εν γένει.

16. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

16.1. Ως «Συμβάν Ανωτέρας Βίας» νοείται πόλεμος ή τρομοκρατική ενέργεια (συμπεριλαμβανομένης της επίθεσης στον κυβερνοχώρο), ταραχές, εμφύλιες αναταραχές, πυρηνικά ατυχήματα ή θεομηνία (όπως πλημμύρες, καταιγίδες, ακραίες καιρικές συνθήκες, σεισμοί ή κεραυνοί), απεργίες, ενέργειες της κυβέρνησης, πυρκαγιά ή σοβαρή έκρηξη, κακόβουλη επίθεση, ασθένειες, πανδημία ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση εκτός ελέγχου των Mantas Hotels.

16.2. Εάν η λειτουργία οποιουδήποτε καταλύματος ή άλλης υπηρεσίας που παρέχεται από το Ξενοδοχείο εμποδίζεται ή οι υποχρεώσεις του δεν μπορούν να εκπληρωθούν λόγω οποιουδήποτε λόγου ή οποιουδήποτε συνδυασμού Συμβάντων Ανωτέρας Βίας, το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα της αποκλειστικής επιλογής ή ευχέρειας ώστε είτε να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να επιστρέψει την κατάθεση στον Πελάτη ή να παρέχει τη δυνατότητα στον Πελάτη να αλλάξει την ημερομηνία της κράτησής του σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την έγκριση του Ξενοδοχείου, υπό την προϋπόθεση ότι και στις δύο περιπτώσεις ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί εντός εύλογου διαστήματος για την εμφάνιση και τη φύση του Συμβάντος Ανωτέρας Βίας.

16.3. Επιπλέον, το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα της αποκλειστικής επιλογής ή ευχέρειας ώστε είτε να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να επιστρέψει την κατάθεση στον Πελάτη ή να παρέχει τη δυνατότητα στον Πελάτη να αλλάξει την ημερομηνία της κράτησής του σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την έγκριση του Ξενοδοχείου, στις ακόλουθες περιπτώσεις όπου:

Το σύνολο ή σημαντικό μέρος των εγκαταστάσεων του Ξενοδοχείου, όπου βρίσκονται τα δωμάτια για τα οποία έχει γίνει κράτηση, πρέπει να υποβληθεί σε επείγουσα ή υποχρεωτική συντήρηση ή

Υπάρχει αδυναμία παροχής φυσικού αερίου, ηλεκτρικού ρεύματος, νερού ή ηλεκτρονικών επικοινωνιών στο Ξενοδοχείο η οποία δεν εμπίπτει στον έλεγχο του Ξενοδοχείου ή

Κρίνεται απαραίτητο για την πρόληψη ή τον περιορισμό μιας πανδημίας ή της εξάπλωσης οποιασδήποτε άλλης ασθένειας ή οποιασδήποτε άλλης απειλής για την υγεία και την ασφάλεια.

17. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

17.1. Ο Πελάτης και οι Επισκέπτες δεν δύνανται να εκχωρήσουν ή να μεταβιβάσουν κανένα δικαίωμα ή υποχρέωση σε τρίτους βάσει της παρούσας Σύμβασης ή της Επιβεβαίωσης Κράτησης, εξ ολοκλήρου ή εν μέρει, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του Ξενοδοχείου.

17.2. Ουδεμία παραίτηση των Manta Hotels από την παραβίαση οποιασδήποτε διάταξης της εν λόγω Σύμβασης δεν θα αποτελεί παραίτηση από οποιαδήποτε άλλη παραβίαση αυτής ή οποιασδήποτε άλλης διάταξης της παρούσας Σύμβασης. Εξαιρουμένης της περίπτωσης όπου ορίζεται διαφορετικά στην παρούσα Σύμβαση, καμία αποτυχία άσκησης ή καθυστέρηση της άσκησης οποιουδήποτε δικαιώματος, αποκατάστασης, εξουσίας ή προνομίου που απορρέει από την παρούσα Σύμβαση από τα Mantas Hotels ή το Ξενοδοχείο δεν θα λειτουργεί ή θα ερμηνεύεται ως παραίτηση από αυτήν. Αντιστοίχως, ουδεμία μεμονωμένη ή μερική άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματος, ένδικου βοηθήματος, εξουσίας ή προνομίου των Mantas Hotels ή του Ξενοδοχείου δεν θα αποκλείει οποιαδήποτε άλλη ή περαιτέρω άσκηση ή την άσκηση οποιουδήποτε άλλου δικαιώματος, ένδικου βοηθήματος, εξουσίας ή προνομίου των Mantas Hotels ή του Ξενοδοχείου.

17.3. Σε περίπτωση που κάποια από τις διατάξεις αυτών των Γενικών Όρων & Προϋποθέσεων κριθεί ως ανεφάρμοστη, άκυρη ή παράνομη, οι υπόλοιπες διατάξεις των εν λόγω Γενικών Όρων & Προϋποθέσεων θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και τα Mantas Hotels οφείλουν να τροποποιήσουν τις ανεφάρμοστες, άκυρες ή παράνομες διατάξεις προκειμένου να είναι έγκυρες, νόμιμες και εφαρμόσιμες.

17.4. Καμία αναθεώρηση, τροποποίηση ή υπαναχώρηση, τερματισμός ή μη εκτέλεση της παρούσας Σύμβασης δεν τίθεται σε εφαρμογή χωρίς να προηγηθεί έγγραφη έγκρισή τους από το Ξενοδοχείο ή τα Mantas Hotels. Οι εν λόγω Γενικοί Όροι & Προϋποθέσεις ενδέχεται να υπόκεινται σε τροποποιήσεις ανά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση, η αναθεωρημένη έκδοση θα δημοσιεύεται εδώ συνοδευόμενη από αλλαγή της ημερομηνίας της «Τελευταίας Ενημερωμένης Έκδοσης» (ημερομηνία από την οποία θα τίθεται σε ισχύ) στο τέλος αυτού του εγγράφου. Ως εκ τούτου, συνίσταται να συμβουλεύεστε τις εκδόσεις που δημοσιεύονται στον επίσημο ιστότοπό μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ειδικά όταν κάνετε κράτηση σε ένα από τα ξενοδοχεία μας.

17.5. Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από, ερμηνεύεται και εφαρμόζεται σύμφωνα με τους Νόμους της Ελλάδας, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε συγκρούσεις νομοθετικών διατάξεων ή αρχών. Κάθε διένεξη που προκύπτει από ή σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, την ερμηνεία, την εκτέλεση ή την εγκυρότητά της, υπόκειται στη μοναδική και αποκλειστική δικαιοδοσία των αρμόδιων δικαστικών αρχών της Αθήνας στην Ελλάδα.

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης σας
Περισσότερα
Ρυθμίσεις
Privacy & Cookie policy!
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Τί είναι το Lorem Ipsum; Το Lorem Ipsum είναι απλά ένα κείμενο χωρίς νόημα για τους επαγγελματίες της τυπογραφίας και στοιχειοθεσίας. Το Lorem Ipsum είναι το επαγγελματικό πρότυπο όσον αφορά το κείμενο χωρίς νόημα, από τον 15ο αιώνα, όταν ένας ανώνυμος τυπογράφος πήρε ένα δοκίμιο και ανακάτεψε τις λέξεις για να δημιουργήσει ένα δείγμα βιβλίου. Όχι μόνο επιβίωσε πέντε αιώνες, αλλά κυριάρχησε στην ηλεκτρονική στοιχειοθεσία, παραμένοντας με κάθε τρόπο αναλλοίωτο. Έγινε δημοφιλές τη δεκαετία του '60 με την έκδοση των δειγμάτων της Letraset όπου περιελάμβαναν αποσπάσματα του Lorem Ipsum, και πιο πρόσφατα με το λογισμικό ηλεκτρονικής σελιδοποίησης όπως το Aldus PageMaker που περιείχαν εκδοχές του Lorem Ipsum. Γιατί το χρησιμοποιούμε; Είναι πλέον κοινά παραδεκτό ότι ένας αναγνώστης αποσπάται από το περιεχόμενο που διαβάζει, όταν εξετάζει τη διαμόρφωση μίας σελίδας. Η ουσία της χρήσης του Lorem Ipsum είναι ότι έχει λίγο-πολύ μία ομαλή κατανομή γραμμάτων, αντίθετα με το να βάλει κανείς κείμενο όπως 'Εδώ θα μπει κείμενο, εδώ θα μπει κείμενο', κάνοντάς το να φαίνεται σαν κανονικό κείμενο. Πολλά λογισμικά πακέτα ηλεκτρονικής σελιδοποίησης και επεξεργαστές ιστότοπων πλέον χρησιμοποιούν το Lorem Ipsum σαν προκαθορισμένο δείγμα κειμένου, και η αναζήτησ για τις λέξεις 'lorem ipsum' στο διαδίκτυο θα αποκαλύψει πολλά web site που βρίσκονται στο στάδιο της δημιουργίας. Διάφορες εκδοχές έχουν προκύψει με το πέρασμα των χρόνων, άλλες φορές κατά λάθος, άλλες φορές σκόπιμα (με σκοπό το χιούμορ και άλλα συναφή). Από που προέρχεται; Αντίθετα με αυτό που θεωρεί η πλειοψηφία, το Lorem Ipsum δεν είναι απλά ένα τυχαίο κείμενο. Οι ρίζες του βρίσκονται σε ένα κείμενο Λατινικής λογοτεχνίας του 45 π.Χ., φτάνοντας την ηλικία του πάνω από 2000 έτη. Ο Richard McClintock, καθηγητής Λατινικών στο κολλέγιο Hampden-Dydney στην Βιρτζίνια, αναζήτησε μία από τις πιο σπάνιες Λατινικές λέξεις, την consectetur, από ένα απόσπασμα του Lorem Ipsum, και ανάμεσα σε όλα τα έργα της κλασσικής λογοτεχνίας, ανακάλυψε την αναμφισβήτητη πηγή του. To Lorem Ipsum προέρχεται από τις ενότητες 1.10.32 και 1.10.33 του "de Finibus Bonorum et Malorum" (Τα άκρα του καλού και του κακού) από τον Cicero (Σισερό), γραμμένο το 45 π.Χ. Αυτό το βιβλίο είναι μία διατριβή στην θεωρία της Ηθικής, πολύ δημοφιλής κατά την αναγέννηση. Η πρώτη γραμμή του Lorem Ipsum, "Lorem ipsum dolor sit amet…", προέρχεται από μία γραμμή στην ενότητα 1.10.32. Το καθιερωμένο κομμάτι του Lorem Ipsum που χρησιμοποιείται από τον 15ο αιώνα αναπαράγεται παρακάτω για αυτούς που ενδιαφέρονται. Οι ενότητες 1.10.32 και 1.10.33 από το "de Finibus Bonorum et Malorum" από τον Σισερό επίσης αναπαράγονται στην ακριβή αυθεντική τους μορφή, συνοδευόμενες από Αγγλικές εκδοχές από την μετάφραση του 1914 από τον H. Rackham. Που μπορώ να βρω μερικές; Υπάρχουν πολλές εκδοχές των αποσπασμάτων του Lorem Ipsum διαθέσιμες, αλλά η πλειοψηφία τους έχει δεχθεί κάποιας μορφής αλλοιώσεις, με ενσωματωμένους αστεεισμούς, ή τυχαίες λέξεις που δεν γίνονται καν πιστευτές. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε ένα κομμάτι του Lorem Ipsum, πρέπει να είστε βέβαιοι πως δεν βρίσκεται κάτι προσβλητικό κρυμμένο μέσα στο κείμενο. Όλες οι γεννήτριες Lorem Ipsum στο διαδίκτυο τείνουν να επαναλαμβάνουν προκαθορισμένα κομμάτια του Lorem Ipsum κατά απαίτηση, καθιστώνας την παρούσα γεννήτρια την πρώτη πραγματική γεννήτρια στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιεί ένα λεξικό με πάνω από 200 λατινικές λέξεις, συνδυασμένες με ένα εύχρηστο μοντέλο σύνταξης προτάσεων, ώστε να παράγει Lorem Ipsum που δείχνει λογικό. Από εκεί και πέρα, το Lorem Ipsum παραμένει πάντα ανοιχτό σε επαναλήψεις, ενσωμάτωση χιούμορ, μη κατανοητές λέξεις κλπ.
Save settings
Cookies settings